duminică, 9 martie 2014

Fundația Liviu Marian Pop i-a dăruit Viorinei Pop cel mai frumos cadou de ziua ei: publicarea primului volum de versuri



Viorina Pop a reușit, cu sprijinul Fundației Liviu Marian Pop, să își vadă un vis împlinit chiar de ziua ei de naștere, 8 Martie. O zi specială pe care, cu puțină susținere, a transformat-o în una de neuitat. Având aproape familia și prietenii, Viorina ne-a arătat că suferința poate fi învinsă prin rime, versuri, vise și speranțe, care trec dincolo de limitele care îngrădesc realitatea. 

S-a născut în 1978, în comuna Lăpuș, județul Maramureș, fiind cea de-a doua fiică dintre cei cinci copii ai familiei Pop. Crescută cu frica de Dumnezeu și cu puternice valori morale, Viorina și-a găsit refugiul în versuri. A reușit astfel să demonstreze că handicapul de care suferă, semipareză stângă, nu i-a înfrânt elanul de a vedea frumusețea fiecărui gest, fiecărui zâmbet, fiecărei lacrimi. Le-a strâns în volumul de poezii ”Versuri din suflet pentru suflet”. Cu sprijinul Fundației Liviu Marian Pop, cartea a fost lansat sâmbătă, 8 Martie, la Biblioteca Județeană ”Petre Dulfu” din Baia Mare. 

”La mulți ani, Viorina! Nu pot decât să te felicit pentru pasul pe care l-ai făcut în cariera ta de poetă. Mă bucur pentru această reușită și sper ca în scurt timp să reușim să lansăm și cel de-al doilea volum de poezii. Nu pot decât să mulțumesc tuturor persoanelor care sprijină fundația pentru a reuși să aducem o rază de speranță celor care, în ciuda problemelor sociale cu care se confruntă, își doresc să se autodepășească. Cu puțin sprijin acest lucru este posibil, acesta fiind scopul pentru care a fost înființată această fundație”, a subliniat Liviu Marian Pop.


Vădit emoționată, Viorina Pop, a mulțumit tuturor pentru încrederea pe care i-au acordat-o, prietenilor si în special familiei care sunt mereu aproape de ea. 
”Mulțumesc Fundației Liviu Marian Pop pentru sprijinul pe care mi l-a dat. Sunteți niște oameni minunați. Dumnezeu a făcut să îmi văd visul împlinit. Astăzi trăiesc un miracol care nu credeam că poate să se întâmple. Mulțumesc părinților mei, prietenilor mei, dar în special mamei mele, Maria, care știu că dacă ar fi putut mi-ar fi luat suferința pe care am primit-o la naștere. Asta nu se poate, însă reușește de fiecare dată să mă încurajeze, deși sufletul ei plânge, să mă sprijine, deși inima o doare”, a spus cu voce fermă Viorina. 

Printre cei care au dorit să o felicite pe Viorina s-a numărat și Elena Cărăușan, inspector școlar ISJ Maramureș, care a punctat faptul că, iată, în zilele noastre se mai găsesc oameni cu suflet care sprijină cultura.

Autoarea a oferit autografe tuturor celor prezenți, în timp ce prin Fundația Liviu Marian Pop, prin intermediul domnului Gabriel Man, a primit în dar un computer. De acum încolo, Viorina va reuși să scrie versuri mult mai ușor, având în vedere dizabilitatea de care suferă.

3 comentarii:

  1. Felicitari ! Florile gandurilor tale s-au adunat intr-un buchet pe care l-ai oferit celor dragi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiorile gandurilor mele au inflorit mai frumos ca niciodata datorita generozitatii oamenilor minunati pe care Dumnezeu mi i-a scos in cale spre a inalta visurile mai presus de mine si de limitele existentei ce mi-au fost impuse de destin

      Ștergere
  2. Multumesc din inima distinsului domn senator LIVIU MARIAN POP un suflet nobil de o generozitate infinita ce a reusit sa faca din ziua mea de nastere un eveniment unic pe care nu il voi uita niciodata! Ca semn al recunostintei mele va daruiesc un poem,este singurl dar ce vi-l poate oferi umilul meu suflet!

    SUFLET NOBIL

    autor VIORINA POP

    Un suflet nobil daruit-a din fericirea lui si mie
    Lacrima ce curge a preschimbat-o in margaritar
    In undelemn inmirezmat cu bucurie
    Din dragostea-i de semeni fara de hotar.

    Porti mariminia in fapte si in gand
    Alini suferinte cu al tau cuvant
    Renasti visuri ce pareau demult uitate
    Schimbandu-le intr-o frumoasa realitate.

    Oh,n-am crezut ca voi mai intalni!
    Nobletea unui suflet,pe aceasta vale a plangerii
    Sperante transformate de mine in mici farame
    Din cenusa uitarii binevoit-a sa le adune.

    Din bunatatea ta insuflii peste ele
    Redandu-le iar straluciri de stele
    In brate mi le asezi tu,cu iubire
    Sunt oaza mea de fericire!

    Sufletul tau a reusit viata sa-mi redea
    Pui mai presus de tine bucuria mea
    Nimic in schimb nu iti pot oferi
    Decat recunostinta in fiecare zi!

    Dumnezeu sa va dea putere si sanatate ca sa mai puteti bucura si alte suflete a caror sperante se sting in valurile potrivnice ale vietii!
    CU EMOTIE SCRIU AZI ACESTE RANDURI MULTUMIND DE ASEMENI INTREGII ECHIPE A FUNDATIEI SI TUTUROR CELOR CARE AU COLABORAT PENTRU A FACE POSIBILA SURPRIZA DE PROPORTII CE MA LASAT FARA CUVINTE.

    RăspundețiȘtergere