Ziua Mondială a Calitătății a fost introdusă de Organizația Națiunilor Unite în 1989, având ca scop creșterea gradului de conștientizare la nivel mondial a contribuției importante pe care o are calitatea la creșterea și dezvoltarea durabilă a unei organizații, chiar a întregii societăți.
În fiecare an, în a doua zi de joi a lunii noiembrie, se celebrează ”Ziua Mondială a Calității”.
Tot în același sens, Organizația Europeană pentru Calitate (EOQ) a declarat ”Săptămâna Europeană a Calității”, în luna noiembrie, în cursul săptămânii care include a doua zi de joi (Ziua Mondială a Calității).
Scopul Zilei Mondiale a Calității este de a promova conștientizarea calității la nivel mondial si de a încuraja creșterea durabilă și prosperitatea economică a tuturor organizațiilor, indiferent de mărimea acestora sau domeniul lor de activitate.
Ținând cont de noile tendințe ale economiei globale, în care succesul depinde de calitate, inovare și durabilitate, Ziua Mondială a Calității este o excelentă ocazie pentru fiecare dintre noi, de a consolida aceste obiective ca bază a organizatiei noastre si de a ne concentra pe importanța calității
http://www.getresponse.com/archive/isomanagement/World-Quality-Day-Ziua-Mondiala-a-Calitatii-3273636.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu